söndag 31 juli 2011

Hur ska det gå??



Sista dagen på semestern och jag börjar bli lite smått orolig över hur jag ska kunna vakna vid 05:00 imorgon....en enda morgon på hela semestern har jag gått upp tidigt....vojne vojne!! Hur många väckarklockor kommer det behövas!?!

Känner mig mycket nöjd med mina fyra veckors semester....massor av familje- och väntid - i löv it!!! Nu är energin påfylld och jag är redo för en fullspäckad höst.....

Igår blev det grill hos vänner med havet som närmsta granne....härlig utsikt, go mat och supertrevligt sällskap!! Vädret här på västkusten har ju verkligen varit på topp den senaste veckan och härligt varma sommarkvällar har vi kunnat njuta av..... Nu har det precis fallit lite regn men molnen har skingrat sig och solen tittar fram igen...i eftermiddag blir det ett dopp i det blå....

Nu ska jag förbereda inför dotterns mormortripp...

Höres ♥

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥