söndag 10 juli 2011

På med träningskläderna!!!



Nu tar jag på mig träningskläderna och ger mig ut på powerwalk...Rättare sagt 9km!
Har legat på latsidan denna veckan...och jag mår inte bra av det!
.
Har haft en underbar och rolig helg med fin fina vänner!!
Middag i fredags som avslutades efter 03.00...Skratt i massor- precis vad jag behövde!
Igår blev det snabbfika hos vännen L som fyllde år..Köpte ett sött armband....Efter det blev det till att förbereda poolparty, middag hos svärmor som fyllde i fredags och sen hem och grilla hamburgare till badtjejerna...Ett besök på Två Fröknar klämdes in oxå... 
.
Idag blir det minigolf med L och hennes grabbar....Men först ska jag träna!
.
Höres senare!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ju ha en underbar semester :-)

    Ha det så himla kul med minigolfen och träningen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en skön träningstund och att minigolfen gick bra!

    Det låter som du utnyttjar semesterledigheten på bästa sätt :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥