onsdag 6 juli 2011

Dop ♥


.
Idag är det dax för våra bästa vänners lille son att döpas... Dopet ska hållas ute och vädret är strålande. Kommer bli ljuvligt!
.
Nu känns det verkligen att det är sommar! Tiden vid datorn är minimal och så oxå bloggtiden...Jag är ofta inne hos er och läser via Iphonen på stranden och i solstolen men tyvärr går det inte alltid att kommentera från den...
.
Igår hade jag en supertrevlig dag...Huset fullt av barnens kompisar...Massa bad i poolen..På eftermiddagen kom tre goa kompisar och deras busar...Bad,fika och massa prat...Trevligt trevligt... På kvällen blev det grill och ett glas kallt vitt hos en av vännerna...EN RIKTIGT NICE DAG!
.
Nu ska jag väcka mina gullungar ♥

4 kommentarer:

  1. Låter som en superskön semester. Jag känner personligen att detta kommer bli den stressigaste sommarn någonsin för mig, men det är ju för något positivt;-)

    kramkar

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en riktigt bra dag. Kram!

    SvaraRadera
  3. -Mamma, jag saknar Fidde, sa Fredrik imorse..♥

    SvaraRadera
  4. Dop är ju bara så fint! Hoppas ni får en superbra dag

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥