tisdag 19 juli 2011

Jumble Knit Coat....








Godmorgon finingar!

Vaknade i ett soligt Göteborg idag... Resten av familjen sover fortfarande och jag ska snart smyga mig iväg och köpa nybakta frallor ...

Vi hade en underbar dag i Göteborg igår...vi tittade först på stora tjejen som spelade sin första Gothia Cup match...tyvärr blev det förlust...tjejerna var ganska besvikna på sin insats efter..det märktes på plan att de var nervösa..vi tar nya tag idag och hoppas på vinst!

Efter matchen for vi till lägenheten vi har lånat..åt lite lunch och avisade om sen bar det av till Liseberg ....perfekt lisbergsväder och lagom med köer...tjejerna åkte så det stog härliga till...tur att de har en pappa som åker allt och kan åka med för jag sätter mig inte i de där sakerna...efter 9 timmar gav vi upp och tog spårvagnen hem...

Igår träffade jag en gammal vän från Växjö....det är säkert 10 år sedan vi sågs sist...faktiskt tack vare FB vi träffades igen...superkul!!! Vi bestämde att vi snart ska träffas igen....

Har sett många listor på favoriter inför höstens och vinterns ODd Molly...kommer massvis med fint och jag skulle kunna handla massor!!! Jag har en särskild favorit och det är Jumble Knit Coat....så vacker! Så fin! ett måste i min höstgarderob....

Nähä... att smyga mig iväg...

Höres ♥



Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Koftan ser underbar ut! Ha en fortsatt mysig dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas nervositet lagt sig och att det går bättre nästa match. Vilken härlig dag ni hade igår, Liseberg och kompisträff.
    Önskar er en härlig tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går bra för tjejerna idag!Lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Underbar och mysig kofta!!!

    Önskar er en fin Torsdag!
    kram kram CC

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥