måndag 29 november 2010

Klipp klipp.....Bra sidor att julshoppa på sökes!

En dotter med platt fall...

...inget annat att göra än att ta fram saxen...klipp klipp...

SÖTIS! ♥
.
Jag och lillskruttan har haft en supermysig innedag...hunnit med massor och lekt med skruttan i mängder....Hon är i en sådan go ålder just nu...pratig och kramig och rolig i en härlig blandning....
.
Idag har jag och en go vän till mig bokat något riktigt roligt till oss och våra män till våren...ska bli  superduper kul! Nu ska bara barnvakt ordnas....En weekend på anan ort - yeees!
.
Har du några bra tips på sidor att julklappsshoppa på?Leksaker,kläder,inredning mm...Har varenda helg innan jul bokad och veckorna är fullt upp så nu får jag hålla mig till julklappsshopping på nätet...
.
HA EN GO MÅNDAGKVÄLL! ♥

1 kommentar:

  1. Lekmer.se fungerar bra för att handla leksaker. Har hört att BR har en webshop också, om den är bra vet jag ej men kan vara värt att kolla. Finns några andra också.
    Kläder...tja, vad är du ute efter- barn, vuxna?

    Böcker: bokus, adlibris m.m. Har jämt fungerat bra!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥