onsdag 10 november 2010

Pepparkakskola och POPMdeLUX-rea...

Du har väl inte missat att POMPdeLUX har rea på ytterkläder!! Gå in här för att kolla in alla fina plagg...Tror allt att de två minsta töserna ska få varsin i julklapp....

Idag har jag varit ledig efter 17 intensiva dagar på jobbet och alldeles för lite sömn! Välbehövligt......Hade ett spännande möte bokat i GBG och där efter begav jag mig en sväng till IKEA för att spana in julen...men va besviken jag blev!!! Tyckte de hade superlite och inte alls snyggt uppbyggt.....Ingen julkänsla alls! Trots besvikelsen gick jag inte därifrån tomhänt....
Varför är det så att man inte kan gå in på IKEA utan att handla något!?! De måste ha världens bästa koncept...finns alltid något för alla....
Köpte bla dessa ljuvligt goda pepparkakskolor...rekommenderas!!
.
Nu ska jag nätshoppa lite julklappar.....
.
Ha en go kväll!

4 kommentarer:

  1. ÄLSKAR Pompdelux. Måste in och kolla. Tack för tipset! Kram

    SvaraRadera
  2. TACK goa du för din omtanke, ska absolut kika in när jag är på Torp :)

    Trist att de inte lyckats med julkänslan på IKEA i år... Konstigt det där att man aldrig går därifrån tomhänt...

    Hoppas du får en skön onsdagkväll och får ta igen dig ordentligt efter 17 dagar på jobbet!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. tack för tipset om pomp de lux! Ska bli kul att få tips om fler klappar som kan shoppas på nätet! KRAM

    SvaraRadera
  4. Tackar också för tipset om Pomp delux. Funderar på kappa till min dotter men så kommer det ju inte helt osökt in på att sonen får ju också ha något..... hmmmmm....alla dessa beslut! :D
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥