fredag 12 november 2010

När man inte vet....

...vad man ska göra när allt känns tungt..När tårarna inte vill sluta rinna...Stark på utsidan men så trött inombords...
.
Tog helg redan vid lunch....åkte förbi min favoritbutik nummero 1...Två Fröknar...O my o my vad mycket fint de har!!! Tog en stor kopp choklad med grädde och satt och njöt av omgivningen....
Drömde mig bort från det gråa och trista utanför...
.
Nu är det helg!! Ikväll blir det fredagsmys......jag och maken ska leta resor....resor till Thailand.....Om ett år vill vi åka...Vi längtar tillbaka till det stället vi var på för 2år sedan...UNDERBART!
.
Nu ska jag åka och hämta lillskruttan! ♥

3 kommentarer:

  1. När allt känns så som du beskriver är det dags att ta en paus ... och sluta försöka vara den där duktiga flickan hela tiden. Låt någon hjälpa dig istället. Jag lovar att det finns åtminstone en i din närhet som gärna hjälper dig och ger dig en stor kram om du bara vågar be om det.

    Jag känner dig ju inte mer än det jag läst i bloggen, men här kommer en stor kram att börja med från mig. Hoppas du får många fler!!!

    Ha en skön helg och ta hand om dig!!!

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag är frivillig!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥