söndag 7 november 2010

Snyggt!

Vilket snyggt arrangemang..Så ska jag göra på vardagsrumsbordet!
Tycker Styleroom.se är en suverän sida att hitta inspiration och ideér på...

Håler på att fixa mina fötter...smörjer in,filar och målar naglarna....tycker det är otroligt viktigt att underhålla fötterna...Fint målade naglar och mjuka fötter känns fräscht och kvinnligt!
.
Vi har underbart höstväder här idag om än lite kallt...vi ska snart bege oss ut för att fylla på med lite energi....efter två tuffa dagar och lite sömn behöver jag en lugn dag ...
.
I fredags hade vi svöhippa för bror och svägerska...Oj vad lyckat det blev!! Deras miner när alla kom instormandes är obetalbar.....Efter all planering känns det underbart att de fick en härlig kväll och vi fick vara med och dela den med dem...
Igår var det inflyttningsfest hos A....tyvärr blev det en snabbvisit av mig :(...Jag var tvungen att jobba över plus att natten innan bara bestod av 2h sömn...Saknade familjen oxå efter två dagar på jobbet konstant!
.
Ha en underbar söndag alla!! ♥

2 kommentarer:

♥ Älskar kommentarer ♥