torsdag 11 november 2010

Sötunge i ChillNorway-inspirerat...

Min sötunge i finaste klänningen.....Rosa blev den första....röd den andra...nu är det bara cremefärgad kvar att införskaffa......Lillskruttan passar bäst i denna ljuvliga röda färgen...149:- på KappAhl....
Hade jag haft mer pengar att spendera hade hennes garderob bestått till största del av ChillNorway-kläder....Såååå fina och mjuka !
.
Har hittat fina julklappar till de två yngsta.....POMPdeLUX får stå för de mjuka presenterna......och lite mjukt från Hemtex blir det oxå i form av ett par söta innetofflor ..
Har hittat till de två stora oxå men då de är inne här och läser får det bli hemlighetsstämplat ;)...
Jag är riktigt dålig på att vara ute i god tid att handla julklappar....Har jobbat inom handeln i stort sett hela mitt yrkesliv...den mest hektiska perioden .. tid och ork till julklappar har inte funnits....Det verkar fortsätta i samma bana....lär inhandla det sista veckan innan.....Men i år behöver jag inte göra det stressandes...veckan innan jul jobbar jag bara två halvdagar :)... 
.
Nu ropar tvättmaskinen ifrån källaren...
.
CU

1 kommentar:

  1. Men en sån liten sötis!!!!!!
    Underbara bilder också!
    Och hon klär jättebra i både rött och den klänningen;-)

    Håller med pompdelux har urfina kläder...
    Var där och tittade men Tilda känns lite stor för såna..
    Nu är det väl mest glitter och Hannah montana tröjor och slitna jeans och hon är bara åtta :-(

    Kram vännen

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥