lördag 27 november 2010

Hej mitt vinterland ♥

+
=
SANT ♥
.
Snön har vräkt ner här på kusten idag.....Löööööv snö!! Så vackert! Så fint! Såååå perfekt nu till advent....Hoppas hoppas det ligger över julen.....Kylan däremot hade jag klarat mig utan...Hatar att frysa och det gör jag tom på sommaren när det är typ 30 grader....hihihi....
När det kommer till jobbet hade jag helst sett till att vi slapp snön....Som driftchef är den biten min.....idag betydde det att jag fick grabba tag i en snöskyffel och börja skotta!!! Den glamourösa delen av mitt jobb :)...
.
Har hittat juloutfiten till de två minsta.....Stickad klänning och vit scarf från KappAhl....Tycker KappAhl har ryckt upp sig ordentligt....Då Lindex inriktar sig på det färgglada (Meandi) så inriktar sig KappAhl på det romantiska = me like! Inte alltid barnen håller med doch ;)
.


.
December är inte bara jul och julklappar för oss utan massa av födelsedagar....Släkt och vänner fyller år...Kunde de inte valt en annan månad!? ;).....Hittade dessa tuffa men ändå otroligt söta armband ...Lilly of Sweden... Skulle passa perfekt som present till en kär vän...en som betyder massor..
 Visst är de fina?!
.
Nu måste vi skynda.....Vi är bjudna på middag hos våra goa vänner T och A....Lyx att slippa laga mat ikväll...♥;
.
HA EN GO LÖRDAGKVÄLL!

2 kommentarer:

  1. Ja här är det verkligen ett riktigt snölandskap! Det lyckas verkligen aldrig sluta heller...
    Plogen var här halv 8 imorse och det märks knappt 2 timmar senare.
    Får se om det blir någon promenad i stan, om vi lyckas ta oss dit.

    Nu blev jag jättenyfiken, vem är din svägerska??

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken söt klänning och scarves, helt i min smak. Hålelr med KappAhl har verkligen gjort ett "ryck" och fått ut en massa fina kläder fär både barn o vuxna, lite i OM-stuket ochså!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥