onsdag 24 november 2010

Klar!....och planerade köp!

Jag har adventat klart! Så skönt att ha det gjort ....nu behöver jag inte stressa till helgen då den innehåller både jobb,julmarknad,handboll och middag hos vänner....Blev väldigt sparsamt med färg - me like! Här ovan är bilder från vardagsrummet...
.
Jag har alltid varit en impulsshoppare...ser jag något som jag vill ha,tycker är fint köper jag det oavsett om jag/barnen/maken behöver det....Men på senare tid har jag börjat planera OCH tänka igenom mina köp...allt från handling av mat till köp av kläder och inredning mm......Och vet du vad!? Tycker det är mycket roligare och shoppa på det sättet än att ha saker och ting som inte används eller äts upp...
Vad är du för typ av shoppare - impuls eller planerare?
.
CU ♥
.


4 kommentarer:

  1. Fint du har pyntat!

    Vilken typ av shoppare? Jag planerar noga, lite VÄL noga. Mollysar hinner ta slut innan jag har planerat klart :-(

    Kramar Affi

    SvaraRadera
  2. Jättefint, lite den stilen är jag inne på jag med, faktiskt! :-)
    Du som diggar Odd Molly, läste du i dagens GP, (om du har den)om en kvinna som blev tagen kraftigt berusad under grebbestadsfestivalen och fick tillbringa natten i arressten och sedan upptäckte att hennes OM-kofta va borta och nu har hon fått beviljat från rikspolisstyrelsen att få ersättning på 1700:-,
    då den kostade det, tror det var en Lovelyknit, dom kostar ju runda slängar så....
    Jag har varit en impulsshoppare men på senare år blivit mer av dne planerande sorten, OM-koftan "planerade" jag tex. i ett halvårs tid att köpa!
    :-)
    Ha ne fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten - vi har tur du och jag! Skönt att få fixa, nu får du ju ännu mer hemmatid. Hoppas M kryar på sig! Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint du fixat :)

    Jag är nog både lite impulsiv och planerad när det gäller shopping, stora saker planerar jag, men en tröja eller tunika t ex det är lätt att impulsköpa :)

    Ha det gott vännen

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥