måndag 22 november 2010

Gott nytt....

Tiden flyger iväg och jag hinner inte riktigt med i svängarna...
Jobb,julklappsshopping,jobb,adventa,jobb,aktiviteter,jobb,städa,jobb......Ja du förstår....Och NEJ jag klagar inte men VAR TOG DETTA ÅRET VÄGEN??
.
Snart är det dax att fira in det nya året med dunder och brak ....lite mer än en månad kvar och jag har inte ens börjat fundera på vad vi ska hitta på...än mindre handlat 96 (!!!) julklappar till adventskalendern som startar om en vecka....
Är du klar med julklapparna och kanske till och med vet vad du ska hitta på på nyårsafton??
.
Maken är ute och går...jag letar julklappar på nätet (dock barnsligt förtjust i att komma hem med massa påsar ;))....
.
.Ha en fortsatt go måndag! ♥

5 kommentarer:

  1. Vet inte vart det sista året och framför allt hösten tagit vägen, tiden bara rusar fram och jag hinner inte heller med... Några nyårsplaner har vi ännu inte, men jag planerar att fira den med vänner i alla fall, förra årets firande på hjärtintensiven med sambon hoppas jag att jag slipper återuppleva...

    Hoppas du hitta julklappar till kalendrarna och att du får en mysig kväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Ja hösten har försvunnit i ett nafs!
    Vi firar alltid nyår med goda vänner, alltid samma gäng=) Härligt och vi brukar ha så kul;)
    Oj vad paket du ska köpa...men det fixar du!;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. Hej söta vännen..
    jag känner samma sak..
    Vi har varit så uppe i huset så jag har glömt (eller förträngt) allt runt omkring..
    Inget alls är förberett för julen:-(
    brukar köpa en del på nätet men precis som du så älskar jag julhandla i mörkret med all julbelysning utomhus och julmusik..
    men verkligheten brukar inte vara så utan jag trängs, får panik, hittar inget alls, kön är så lång så jag får yrsel och så hittar jag ingen toalett utan är kissnödig till döds:-D
    Men visst är det en charm med det allt;-)
    Och vad vi ska göra på nyår har jag ingen aning om...
    Men det ordnar sig nog, det gör det varje år..
    Älskar mest juldagen när man kan pusta ut lite, barnen är så lyckliga och nöjda och leker och vi äter goda rester hela dagen:-))

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Ja du jisses kors och Amalia.. Var tar tiden vägen! Ett tu tre så har ungarna blivit ett år äldre, Dock inte jag ;) och brösten flyttat åter lite söder ut.. Suck.. Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven... ;) KRAM!

    SvaraRadera
  5. Får börja summera året, men det är nästan hopplöst... tur att man har bloggen som facit... vart tog 2010 vägen, tro...

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥