lördag 13 november 2010

Spanarögonen på! Nu åker jag till GBG.....

Denna fining från OM ska jag leta efter idag......Är i stort behov av en ny mössa och denna skulle vara helt perfekt! Om några timmar åker jag till GBG för shopping,god mat,hotell och Björn Skiffs med mamma.syster och bror ♥
.
Såg du IDOL igår?? Jag säger bara JAY JAY JAY!!! Vilken kille!! Vilken sångare!! Vår nya stora export?? Väldigt ojämnt startfält och inte trodde jag att Linnea skulle sitta löst.....Men den bäste gick vidare och det var huvudsaken!! Sen tycker jag allt att lill-Weise är störtskön!
.
Nu ska jag äta frukost med familjen...sen GÖTEBORG HERE I COME!!
.
Ha en go lördag alla härliga bloggisar! ♥

1 kommentar:

  1. Å vilken underbar helg du har framför dig Mia! Så mycket mys! Hoppas du hittar mössan för den är så FIN!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥