torsdag 9 juni 2011

Fira midsommar med Odd Molly!

 .
Midsommar närmar sig med stormsteg.....Jag ÄLSKAR traditioner...... I år blir det en riktigt traditionell midsommar med goa vänner, midsommarmat, dans,lekar och givetvis gott att dricka..... jag har ett paket att hämta ut...Kanske det blir midsommarklänningen.....Du hittar den hos MILLAMI på KÄRINGÖN..
.
.
På midsommaafton brkar jag alltid göra midsommarkransar till mins skruttar...favoritkombon är rosa rosor,blåklint och massa grönt......I år funderar jag på att bara ha vita blommor....Kanske kanske någon ljuslila slinker med för att matcha mammas klänning ;)... Tyvärr brukar inte kransarna vara på så länge..men det är kul sålänge det varar :)...
Brukar du göra midsommarkransar till dina barn?
.
♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Du kommer bli superfin i din midsommarklänning :-) Mycket bra midsommarval

    Jag brukar göra ett tappert försök att göra kransar men de sitter väl på 5 min ungefär...:-) Funderar på att köpa såna där i tyg från Oskar & Ellen så kan de slänga med dem hur mycket de vill

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Härligt val! Jag älskar också Midsommar, min favorithelg på hela året!!!
    Kramis
    Loo

    SvaraRadera
  3. God kväll Mia. Går det bra att få låna den fina blombilden för en midsommarhälsning på min blogg?
    /Janne

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥