måndag 6 juni 2011

Sommar sommar sommar!



Nåt som jag tycker är otroligt fräscht på sommaren är vitt och beiget...Denna kombon från LINDEX skulle jag gärna gå i i sommar....LÄCKERT och SPORTIGT!
.
Vojne vad det åskar här mina vänner....Jag är inget stort fan av åska vill jag lova...allt sedan jag var liten har den skrämt mig...Kommer ihåg när jag var liten och det började åska, då tog jag min kudde och kröp under sängen. Där låg jag tills åskan hade dragit förbi....Maken , Felicia och Fideli ÄLSKAR åskan och tycker det är underbart att stå och kolla på naturens skådespeleri....Hua , säger jag!
.
Idag är det kort jobbdag...sedan är jag ledig två dagar...Imorgon blir det förmodligen att åka till sjukhuset med maken för ett test till samt att han blir utskriven...
På onsdag ska jag försöka träffa vänner för promenad och fika...
Det gäller att ta vara på de små stunderna...
.
VILL TACKA ALLA FÖR ERA FINA KOMMENATRER ♥ .. Ni är guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥