tisdag 21 juni 2011

Pressat schema.....


 .
Gillar denna jeanskjolen.....Två snygga outfits för sommarens aktiviteter..... En mörkare är även snygg att ha till hösetn med tjockare strumpbyxor och en tjock go kofta....... Finns hos HM för 249:-.....
.
.
Dagarna springer iväg och jag känner att saker hemma hamnar efter... En pedant som jag mår inte riktigt bra över det...Hade det varit för några år sedan hade jag haft total panik nu MEN jag har jobbat massor med det och lite skit i hörnorna är inte hela världen! Ikväll är det fotboll så städningen får stå åt sidan ytterligare en dag....
.
Höres senare ♥

2 kommentarer:

  1. Du kan komma i terapi hem till oss. Då skulle du verkligen få jobba med att hantera "lite skit i hörnen"... Här städas inte i onödan.

    SvaraRadera
  2. Ilva har ju massor fint tycker jag, såg i nån heminredningstiding massor av fina skåp, men kommer inte ihåg vilken. Romance på ilva gillar jag iallafall.

    Kramkram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥