söndag 26 juni 2011

Ingen dans och jag gillar hösten....


.
GodMorgon finingar!!
.
Lyser solen utanför ditt fönster idag?
Här kämpar den fortfarande mot molnen....Håller tummarna att det blir bättre snart!

Midsommarafton var en regning historia... Vi satt ute och åt lunchen...Regnet hängde i luften...Och när vi precis ätis klart då släppte den sina droppar...TYPISK SVENSKT MIDSOMMARVÄDER!
Midsommarafton var lugn och trevlig...God mat,frågesport,tipspromenad och massa lek och prat...Men dansen missa vi....Men barnen verkade inte direkt ledsna för det utan de fortsatte hoppa på studsmattan...
Min "feststämning" lös med sin frånvaro och efter bara ett halvt glas vin under hela dagen körde jag hem på natten...Skönt dagen efter att vakna upp i sin säng och må som en prinsessa ;)...
Varför festämningen inte infann sig? - Lillskruttan hade kruppkänningar dagen innan och jag känner mig lite låg för tillfället... Så är det ibland....
.
Igår var det midsommardagen och vad lyser INTE med sin frånvaro då? JO SOLEN!!!!! Superhärligt väder innebar picnickkorg och stranden.... På kvällen blev det grill med bästaste M och E....Lugnt (bortsett fån alla barnens bus),avslappnat och trevligt...
.
Idag är dagen fortfarande oplanerad (förutom maken som tävlar - konstslaget i golf)...Så vi får se vad den bjuder på....
.
Sommaren vill inte riktigt bryta sig igenom men trots det kan jag inte låta bli att blicka fram emot hösten...Har hört både WOW och BLÄÄÄ från "mollywood"... Jag tillhör själv WOW! Tycker hösten ser ut att bjuda på mååååånga finingar!! Vad tycker du om det du sett?
.
Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥