onsdag 22 juni 2011

Odd Molly Imprime L/S Dress ♥


.
Pre-Fall är här och med den kom denna ljuvligt vackra klänning ... Imprime L/S Dress... Finns hos TintinStyle om du är sugen på att klicka....
.
Käns som det är åska i luften idag...Huvudet värker och jag är sådär jobbigt varm...Semesterlängtan är ENORM då jag var dödstrött när klockan ringde idag på morgonen.....
.
När det kommer till åska så är min make otroligt facinerad av detta fenomen...Han har en sida som han går in på för att följa ovädret....Även jag tycker den är intressant även om jag AVSKYR åskan... http://www.ewp.se/ se heter sidan...
.
Nu måste jag ta mig en STOR kopp kaffe för att vakna till...
.
Höres ♥

1 kommentar:

  1. Åååå ljuvligt fin Mia!=) Känner mig också så trött...vi behöver nog alla semester=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥