tisdag 28 juni 2011

Utlandssemester!

.
GodMorgon Finingar!!
.
En bloggerska med dundrande huvudvärk och enorm trötthet sitter vid tangentbordet idag....JAG BEHÖVER SEMESTER NUUUUUUU!!!!! Avundas mina lärarvänner som är lediga hela sommaren.....Och de är såååå värda det!
.
En utlandstripp hade suttit fin fint nu! Turkiet,Spanien eller kanske Kroatien....Vill vill vill komma bort från alla måsten och bara få vara! Nu har vi ju två veckor bokade i sommar med båt och Göteborgsvistelse...Men drömma kan man alltid!
.
Vad har du för planer i sommar?
.
Höres ♥

2 kommentarer:

  1. Åååå vad härligt det ser ut. Är också i stoooort behov av semester typ nu men 4 dagar, sen så :-)

    Hoppas din huvudvärk går över fort. Inte kul med huvudvärk när man jobbar i värmen :-(

    Kramar
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! När får du semester då vännen?
    Jag går på fredag och oj vad jag längtar! Ingen utlandssemester för oss i sommar. Istället blir det 2 veckor i vår stuga på Öland och 2 veckor sommarstugan mellan Vimmerby och Västervik. Bara slappa, sola och bada. Regnar det så vette sjutton vad vi hittar på, då brukar jag klättra på väggarna efter bara några timmar. Men är det fint väder... då är det avkoppling på hög nivå.

    Vi har så svårt för att lämna Sverige på sommaren. Älskar den svenska sommaren. Men visst vore det härligt med en utlandstur. Blev riktigt sugen på en kryssning som "Ensamma mamman" Johanna Toftby är ute på med sina barn just nu. Brukar läsa hennes blogg på Amelia. De kryssar och besöker Barcelona, Italien, etc. Verkar vara en semester i min smak - man kan dessutom träna massor på båten. Fast det är ju en vuxensemester eller en "stora-barn-semester" så det får väl vänta.

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥