söndag 12 juni 2011

Sprudlande goda....

.
Har fått i uppdrag att baka muffins till en av döttrarnas skolavslutning... Tänkte att det skulle bli dessa goda muffins...snabbt och enkelt!
.
När jag kom hem efter jobbet igår var det supervarmt ute...Jag och maken  la oss i varsin solstol och njöt av solen..Barnen busade och plaskade i poolen...Härlig lördag....Efter en stund i solstolen bestämde jag mig för att ta en joggingrunda..På med träningskläder och gav mig av...Hur tungt det än känns innan man ger sig ut så är det underbart skönt efter....Minst tre gånger i veckan har jag bestämt att jag ska jogga...Emellan det får det gärna bli promenader om tiden finns.... Hur ser din träning ut på sommaren - gruppträning eller löpning/powerwalk?
.
Höres senare sweeties!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥