torsdag 23 juni 2011

Odd Molly VS Ester Elenora - hjälp mig välja midsommarklänning!


.
Kan inte bestämma mig vilken jag ska ha på midsommarafton... Valet står mellan Wunderhalterneck från Odd Molly och Ester Elenora Sofia...Vilken tycker du??? 
.
Midsommarafton imorgon och jag har bara ett par inköp kvar att fixa - BRA JOBBAT MIA!! Brukar nämligen vara ute i sista sekunden men....Ibland kan man förvåna sig själv ;)... 
Ledig förmiddag då jag stänger..Tänkte jag skulle fixa lite frågesport inför morgondagen... Kan vara bra att aktiviera geniknölarna lite...hihi..
Har du förberett några lekar och kan ge några braiga tips?.
.
Nu ska jag fixa lite här hemma...Höres senare ♥

2 kommentarer:

  1. Hmmm, jag ska ha Ester Elenoran fast den vita varianten men wunder halterneck är ju också sååå himla fin. Skulle också kunnat haft min också. Svårt det där men du kan ju ha Ester Elenoran på dagen, lite sådär somrigt och byta om till Mollyn på kvällen. Den är ju lite mer "party" kanske....

    Jag tycker det är kul med musiktävlingar. Har en som jag kört med TV-signaturer och filmmusik som är kul. Annars finns det ju många färdiga sällskapsspel som är kul. Ska faktiskt in på lunchen och kika efter ett...

    Hoppas ni får underbart trevligt...

    SvaraRadera
  2. Kramen föll bort så här kommer en till

    Kram fina du :-)
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥