torsdag 9 juni 2011

Renovering....

.
Allt sedan vi flyttade in i vårat hus 2005 har vi hållt på och renovera...Finns inte ett rum i hela huset som INTE är något gjort i....Det har bytts klädsel, byggts altan x 3, dränerats om runt hela huset, badrummen är renoverade (ett har fått vattenskada och håller på att göras om), köket är helt utbytt, nya golv,tapeter mm mm mm...jag är så trött på att renovera!!! Idag tog jag och maken ett sunt (enl oss) beslut...Vi gör klart där vi påbörjat och vi har material till sen pausar vi allt renoverande.... Finns mycket mer jag vill göra MEN vi måste kunna göra annat oxå...vi har lagt massor av pengar på renoveringen men tiden det tagit har kostat mer....Sen blir jag så trött på folk som kommenterar att lister inte är uppsatta eller foder inte klara mm...Det är vi som bor där så vad spelar det dom för roll?? En tung sten lättade idag och nu ser jag fram emot en höst UTAN större renovering och MER mys framför brasan ;)....
.
Hur har ni det? Nybyggt,färdigrenoverat eller renoveringsbehov?

2 kommentarer:

  1. fnissar....ja du vet ju hur det ser ut hos oss. :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har hållit på i tolv år, blir aldrig färdiga. Önskar ibland ett nytt hus, med alla lister och ljust o fint!

    Trevlig helg
    Anne-Lie

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥