torsdag 16 juni 2011

Spets...







Här ligger min midsommardröm.. Ljuvlig färg med underbara detaljer.... Den doftar lovely!! Det doftar Odd Molly!!Visst är det något speciellt med den doften?
Om drygt en vecka är det midsommar...herre var tar tiden tagit vägen?!? 
.
Efter två lediga dagar är det dax för jobb idag...Vet att det är hur mycket somhelst att göra! Imorgon har vi VIP-kväll och allt ska fixas till det (jag får fixa).. På lördag har vi personalfest (surprise - jag får fixa)...Konstigt det där att den lotten alltid hamnar på det kvinnliga könet eler är det så att vi signalerar att -OK, jag kan ta det??? Vi sitter 3 st i ledningsgruppen och två av de är män...say no more!!
.
Nu ska jag fixa frukost till mina tjejer

.
Höres!

2 kommentarer:

  1. Jag är jätteobstinat när det gäller såna saker, att bara för man är tjej så "ska man". Jag undviker därför att ta på mig sånt. Men det är svårt. Det sitter liksom i väggarna på så många ställen. Men protesterar man inte så sker aldrig en förändring. Man behöver ju inte göra det på ett obekvämt sätt. Bara säga att: "Förra gången gjorde ju jag detta, kan du Pelle fixa denna gången?".

    SvaraRadera
  2. Själv tar jag alltid på mig festfixandet då det frågas runt vilka på kontoret som vill vara med i festkommitten men bara för att jag tycker det är kul. Förstår precis vad du menar med kvinnligt och manligt. Sååå typiskt män och även kvinnor som ju ofta tar på sig ansvaret för att saker blir fixat....

    Den klänningen är ju bara sååå fin. Ska nog ha min imorgon och trösta mig i allt sjukelände. Och jag håller med dig om Mollydoften. Helt underbar och man vill ju inte tvätta plaggen för lukten ska försvinna. Ska nog uppfinna ett tvättmedel med den doften :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥