fredag 17 juni 2011

Klick klick och ett oklick!


Odd Molly
 Idag var det dax för Odd Molly´s Sunglasses hos Campadre.Jag satt med klickfingret i högsta hugg....meeeeen det blev inget klick.Jag är ingen solglasögonmänniska och jag passar nog inte i den modellen så ... Klickade du??
.


HM

Skopunkten


.
Däremot så kommer kombon ovan att flytta hem till mig.Söta sandaletter till ljusbeiga shorts och vitt linne blir snyggt till havs till sommaren.Snyggt och fräscht !
.
Idag ööööööser regnet ner här på Väskusten!! 12 grader är inte mycket att hänga i granen! Hoppas på finare väder i helgen!
.
Höres ♥

5 kommentarer:

  1. Snygg kombo med shiorts, linne och de skorna!
    Klickat blev det här, 2 par solbrillor till och med, till maken visserligen men man kan ju alltid låna. Kände att det var läge att passa på när det vankades billigt eftersom han är solbrilloman. :o)
    Ha en fin dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej, jag passar inte heller i pilotmodell. Väldigt fräsch kombo du ska få hem!
    Kram

    SvaraRadera
  3. klickade inte heller. Är ju glasögon bärare och har sällan solglasögon, då är det lite väl saftigt i min mening. Men klickade nästan pomp idag. Men insåg att garderoberna är överfulla så stoppade där med.

    kram kram

    SvaraRadera
  4. felicia bäst sköld:D17 juni 2011 kl. 01:10

    du kan köpa såna glasögon till mig:D det är ju bara så jag pilotglasögon in my heart<3;)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥