söndag 7 augusti 2011

Butterfly Lemon CupCakes! Och skruttan kommer hem...

.
 GodMorgon!!
.
Vaknade till en regnig söndag idag....Men vad gör det när jag ska jobba hela dagen..Allra helst hade jag velat ligga hemma i soffan med ett gosigt täck och kollat på film... Började kolla på NO STRINGS ATTACHED med bla Ashton Kutcher igår...Vilken otroligt bra film!!! Tyvärr blev det lite sent så vi ska se klart den idag....
.
Butterfly Lemon Cupcakes - mums säger jag bara!!! Tänkte jag skulle ge mig på dessa till kräftskivan som vi ska ha om några veckor....Du hittar receptet här.
.
.
Idag kommer äntligen vår Filippa hem...Herre vad vi har saknat henne!! En vecka hos mormor och hon har blivit rejält bortskämd...Härligt!! .
.
Höres senare.. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥