lördag 6 augusti 2011

Getostdröm - gudomligt gott!!!!!

.
GodMorgon Bloggisar!!
.
Lördag och jag sitter på jobbet....Var så otroligt trött när jag vaknade idag... Skulle velat vara kvar hos maken i den stora sköna sängen men jobbet kallade...
Igår när jag kom hem från jobbet var våra goa vänner J och L hos oss... Vi åt ostbricka och kollade på film..Fast 5 - mycket bra!!!
.
Jag måste tipsa er om det perfekta tilltugget innan grillen ex.....
.
GETOSTDRÖM
Bröd (ex grekiskt lantbröd)
Pinjenötter
Getost
Flytande honung

Gör såhär:
Skiva brödet och lägg på getost och pinjenötter. Ringla honungen över. Sätt in i ung ett par minuter på 200 grader.
Så så gott!!!
Måste göra de ikväll tror jag allt.....
.
Ha det så höres vi lite senare! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥