måndag 8 augusti 2011

Det bubblar av glädje!












Det har inte varit många stunder vid tv:n i sommar inte... Tv-soffan har bytts ut mot sköna kvällar på altanen... Tv-tittandet har bytts ut mot många långa pratstunder med maken och vänner...men ikväll blev det Lotta på Liseberg ....denna kvinna som bubblar av glädje!!!

Idag när jag hem från jobbet var jag full av energi... Maken åkte iväg och spelade golf och jag ägnade lite tid åt hemmet..städade,tvättade och planterade blommor..så skönt att ha rent och snyggt runt sig... Nu väntar jag på att maken ska komma hem..har precis gjort kräftsallad och en go dressing.... Lotta på Liseberg får underhålla och det passar mig perfekt denna måndagkväll....

Kram ♥

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Låter som en helt underbart bra kväll!
    Härligt med energi;)

    Kramar gumman!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Det var en fantastisk kväll och program idag!! Toppenbra!!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Lotta starkt!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥