onsdag 31 augusti 2011

Lite snurrigt...

.
GodMorgon finingar!!
.
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av den sista sommarmånaderdagen... Här är det höstigt ute idag men solen lyser och det gör ju otroligt mycket!!!.
.
Idag på morgonen flöt allt på som det skulle...lillskruttan var sitt lilla goa jag och vi myste,fixade håret mm...Satte oss i bilen..Åkte och tankade... En bit utanför det samhälle vi bor påväg mot jobbet hör jag i baksätet - Ska inte jag till dagis idag mamma? OOOOPS!!!! Lillskruttan skulle ju lämnas oxå.... Där ser man vad otroligt inrutad på rutiner man är... Brukar INTE tanka på morgonen och OM jag gör det så är det efter jag lämnat lillan....Tur att jag inte kommit hela vägen in till jobbet...HIhihih... Förvirrad mamma!!!!
.
Skulle ju visat nya inköpen till lillskruttan igår men hon kunde inte stå still så korten blev totalt värdelösa...Får försöka en gång till....Söt som socker blev hon i alla fall...Men det är hon ju alltid enligt mig!
.
Denna till Molly??

Denna till Fideli??

Är sugen på tre plagg till från meandi... Ett till Fideli, ett till Molly och ett till mig själv.....Ska fundera lite till på det :)
.
Nu ska jag ta en kopp latte till sen kallar jobbet....
.
Höres senare ♥

4 kommentarer:

  1. Hi hi, jag har också varit nära att göra så men än så länge har jag klarat mig :-)

    Jättefint från Meandi. Kan tänka mig att småtjejerna är supersöta i dem.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Fniss...inte hänt mig....än. Fast nu lämnar jag båda på skolan. Tur hon sa något innan nu var framme. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hi, visst är det tokigt vilken vanemänniska man är, tur att dottern var vaken i morse :)

    Hoppas du haft en bra onsdag trots lite snurrig start!

    Kraaaam Bella

    SvaraRadera
  4. Jag har också gjort så....2 ggr....

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥