fredag 12 augusti 2011

Jag gillade....

.
Hej vänner!!
.
Fredag och ett par timmar kvar av denna arbetsvecka... Härligt!!
Satte mig precis ner efter en fruktansvärt stressig förmiddag...Vad otroligt gott en kopp kaffe kan smaka då....
Helgen innehåller bara roligheter och det ser man ju alltid fram emot!!
Ska du hitta på något kul i helgen??
.
Vad tyckte du om Odd Mollys modevisning från Berns igår??
Jag gillade den och jag gillade kläderna skarpt! Den ovan är bara så så fin!! Nu är det ju ett bra tag till våren....MEEEN när den kommer ska den absolut få flytta in hos mig!
Jag är lite mer för klara färger än för höstiga dova....
.
Höres ♥

1 kommentar:

  1. Den är jättefin och precis i min smak! Hallonrödrosa och glad.

    kramar och trevlig helg!
    L

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥