tisdag 23 augusti 2011

TILL SALU - Grandmas Coat Almost Black stl 1...


.
Underbart vacker!!! Otroligt arbete...Min älskade Grandmas Coat i almost black...MEN tyvärr är den alldeles för stor!! Så den har bara blivit liggandes i garderoben.. Så nu kollar jag om nån är intresserad av den ?? Använd endast två gånger så i perfekt skick!
.
Hörde en intressant debatt ang alla dieter som är "inne" idag...Och visst blir man förvirrad av att den ene är bättre än den andre... Utan fett, med fett, utan kolhydrater, med kolhydrater..... Vad ska man tro???
Jag tror som så här...Den gamla hederliga tallriksmodellen och motion är det som håller i längden...dvs SUNT FÖRNUFT!
Ikväll blir det fotbollsträning och sedan en löprunda.... Dagliga dosen av motion...
.
Höres senare! ♥

3 kommentarer:

  1. Åh, den kappan är ju så fin, hade gärna köpt den, menden är tyvärr lite för liten på mig, tror jag.... kan inte annat än att hålla med, alla dessa "dieter" är minst sagt förvirrande, vill komma igång med GI eller LCHF, men just nu känns det som den hederliga "tallriksmodellen" känns enklast, i kombo med träning då :-)
    Ha en bra onsdag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Dieter ja, hmmm, det mesta funkar nog bara kortvarigt tror jag- som aldrig orkar hålla fast vid något, då jag tycker det blir för veligt. Tror som du- ät med sunt förnuft, varierat och lagom mycket, och mellanmål ofta, och att röra på sig, så når man långt!! Kappan är jättefin, vad vill du ha för den? Jag är lite mittemellan 1 & 2 men vet ju inte hur den är i storleken.
    Ha det gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Den kappan är jättefin:-) finns den kvar?
    Ha det gott!Kram/Kicki

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥