tisdag 9 augusti 2011

Tisdag! Och lite FB-tankar!



.
GodMorgon vänner!!
.
Det var en kylig sommartisdag man vaknade till idag.. Känns att hösten knackar på dörren..Men än får den vänta ett tag tycker jag!
.
Denna goding från HM skulle jag gärna ha till höstens party..Visst är den fin?
.
När jag satt på FB igår och kollade lite blir jag så förundrad över vad folk tänker när de skriver vissa statusuppdateringar...
Vissa redovisar exakt vad de gjort under dagen - vad vill man få tillbaka på den? VA DUKTIG DU VARIT??
Andra har otroliga jag-är-på-lyret-statusar - SER SÅDÄR UT DAGEN EFTER ELLER??
Endel använder sig av ordet MYS i varannat ord i meningen - GHAAAA!!!
Sen finns det de som mer eller mindre har druckit igenom sig sommaren - Knappast något att skryta om utan mer sorgligt tycker jag!
Nu är inte detta den stora skaran men ändå...Är man inte mer mån om sitt privatliv än så???
Härliga kommentarer finns ju oxå och som ger en ett gott skratt!
- Bajsnödig - skrev en vän för ett tag sedan..Ärligt!! Hihih (Privat men på ett skönt sätt)
Man behöver ju inte vara så drastisk men man behöver heller inte alltid försköna sitt liv...
Ja ja...lite tisdagstankar!
.
Höres senare! ♥
- ....

4 kommentarer:

  1. Hi hi, funderar ibland också på vissa FB-kommentarer men samtidigt finns det säkert dom som tycker mina kommentarer är helt galet dumma :-) Klänningen var superfin. Har en liknande från H&M från conscious collection som tyvärr aldrig blivit använd. Måste jag nog ändra på :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att kolla vad jag skrivit i min status. Jag statusuppdaterade en hel del när jag hade lugnt och ibland tråkigt på semestern. Skriver nog säker galna/irriterande saker.

    Håller med om att FB verkar vara ett sätt att berätta hur lyckad man är. Kan göra mig lite trött ibland. Ibland blir jag arg att jag gick med för FB kan få mig att känna mig så ensam. Det blir så tydligt att alla andra har tusen vänner (typ) att träffa och umgås med. Vi har inte så mycket socialt umgänge här. Det gör mig lite ledsen att inse.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Är det inte samma sak att skriva allt man gör i en blogg?

    SvaraRadera
  4. Tycker nog inte att man kan jämföra FB och bloggar... Det är två helt olika sakEr....

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥