måndag 1 augusti 2011

Söt kanna och feber....


Det blir inte alltid som man tänkt sig...hade fruktansvärd huvudvärk på jobbet och svettades som bara de så fort jag rörde mig....när jag kom hem åkte jag direkt ner till stranden och la familia...men badsuget försvann och ersattes av en värkande kropp...tog febern när jag kom hem... 39 grader..inte konstigt att jag mådde dåligt...några Ipren och en vätskeersättning senare mår jag lite bättre och febern är inte lika hög...så var det med den träningen! Nya tag imorgon....

Köpte denna sötakanna från GG....Söt som socker!!!! GG har såååå mycket fint så jag skulle kunna köpa allt....


Matti ♥

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Å gumman krya på dig! Trist med feber i sommarvärmen! Ja kannan är underbart fin!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥