tisdag 9 augusti 2011

Dottern snor mina älsklingar!!!

Snyggaste stövlarna från http://www.tintinstyle.se/
.
Herre min je...hur gick detta till?? Dottern har nästan växt om mig!!!!! 13 år och bara ett par cm på längden kvar till mina 170cm...stl 39 mot mina 38 i skostorlek...Samma storlek i kläder och vissa skor...Hon har börjat sno mina älsklingar!!! Ghaaaaaa......
Som tur är (väl är) har vi ju inte riktigt samma klädstil...Hon gillar shorts,jeans ,linnen och koftor och jag klänning,kjol och tunika....Men sen har vi den där mellanregionen..Mina Hunters lever farligt vill jag lova!!
Och vet ni vad....tre till efter henne kommer ;)
.
Höres ♥

3 kommentarer:

  1. Måste passa på att fråga; du har väl stövlar både från Hunter och Ilse Jacobsen, vilka är bäst (skönast, hållbara osv)? Hur är Hunter i storleken? Måste införskaffa nu inför hösten :-)

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där med att skorna åker. Har en 12-årig tös som redan har 39,(får hoppas att det stannar där).Och hon är på min skor och känger tar.Faktikt lite kul,men jag har två töser till. Så det kanske blir många skor att dela.

    SvaraRadera
  3. Ilse är gosiga, Hunter mer fotriktiga...Jag gillar Hunter bäst! Normala i storleken...

    // Mia

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥