tisdag 2 augusti 2011

Höstköp....

Vagabond
Marc O´polo

Vagabond

GodMorgon!
.
Ytterligare en dag av strålande solsken!! Underbart att få skriva det än att det regnar..... Ytterligare en dag med feber också... Halsen värker och svetten lackar i pannan...Får se hur lnge jag står ut på jobbet.... Har precis tagit en ipren och hoppas det ger med sig... Vi är nämligen bortbjudna ikväll och det vill jag INTE missa...
.
Igår när jag låg i soffan ynklig började jag leta efter enkla snygga stövlar att ha till hösten...Helst av allt skulle jag vilja ha ett par Primeboots men tycker att prislappen är aningens för hög... Missade när de var hos Campadre....
Föll för ett par från Vagabond och ett par från Marc O´polo.... Finns hos Brandos.se ....
.
Nu ska jag jobba....
.
Höres ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥