torsdag 4 augusti 2011

Den perfekta kroppen??



Idag mötte jag en tjej... Hon var verkligen supersöt och hade en nätt välsvarvad kropp och gick med rak rygg... Wow, tänkte jag, så skulle jag vilja se ut!!! Vad är det som gör att vi människor alltid strävar efter något annat och inte är nöjda med det vi har?? Var kommer dessa fåniga komplex ifrån???





Är detta den perfekta kroppen?




Eller kanske denna?




Är detta kropparnas kropp?!

Var och en av hos har ju helt olika ideal.... Mitt ideal är nog först.. Vad är den perfekta kroppen för dig? Eller har du den idag? Berätta!!

Att uppskatta det man har borde vi alla bli bättre på för vet du vad !? Du, jag och alla andra duger precis som vi är!!!

Nu ska jag läsa lite innan det är dax att säga godnatt....

Kram ♥

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Muskler! I lööööv muskler. Fast inte på bodybuildingnivå... urk... utan på fitnessnivå. Min PT Olga Rönnberg har grym kropp. Hon är mitt ideal. Har ju träffat henne i verkligheten också. Hon är lång - 178 cm - stark och smidig. Taniga kroppar utan muskler går bort (som Kate Moss... för det är väl hon på din bild ovan) men slankt, vältränat och med muskler som har lite tonus. Love!

    SvaraRadera
  2. Vet du vad? Den perfekta kroppen FINNS INTE!

    Det är helt och hållet något som du avgör. Din kropp är unik och det är den du har. Så gilla den!
    Ingen är perfekt. Små, stora eller platta bröst, breda eller smala höfter, långa eller korta ben, smal eller muskulös, lockigt eller rakt hår, runt eller hjärtformat ansikte - vad spelar det egentligen för roll?
    Kändisarna dras säkert med sina egna komplex. Och det spelar ju ingen roll, för man vill bli älskad för den man är och inte för hur man ser ut.
    Du är den du är, och om någon inte gillar dig för din kropp är han eller hon inte värd något ändå.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥