måndag 17 januari 2011

Desigual Kids ♥

Ljuvlig!

Bedårande!

Cooooola!
.
God Kväll i stugorna!
.
Visst har Desigual helt underbara barnkläder? Sådana vackra färger i en härlig kombo.....De ligger i överkant i pris tycker jag men något plagg då och då är det helt klart värt...Lite "sticka ut"-plagg!
Jag älskar de trots att jag inte är den mest färgrika personen i världen ;)...
Du hittar kläderna på http://www.tintinstyle.se/ ...
.
Jag och maken letar resa...är såååå sugna på värmen!!!!Thailand lockar mest...vi får se...
.
Snart dax för lite soffläge...
.
SES! ♥

1 kommentar:

  1. Fina barnkläder! Måste vara både roligt och lite "farligt" att ha fyra sessor att köpa kläder till :)

    Åk till Thailand om ni inte varit där, jag längtar tillbaka varje dag, men välj ett ställe som inte är så exploaterat så att ni får uppleva det unika är mitt tips!

    Trevlig kväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥