lördag 15 januari 2011

Syskon ♥



.
Hej alla fina! ♥
.
Tack för alla era fina ord efter torsdagens brand...Värmer otroligt mycket!!!
Efter underbar hjälp av försäkringsbolaget fixade sig allt hur smidigt somhelst!! Pannan renoverades samma dag och värmen var välkommen tillbaka..... Efter regn kommer solsken och det kan man verkligen säga i detta fallet....
.
Vill visa er min fina shopping... Klänning/tunika och halsband från Gina,öronhängen från KappAhl..... Klänningen/tunikan är LOVELY!!! Med en vit underklänning blir den sååååå söt....med leggings lite tuffare!!! Kommer att användas flitigt i vår/sommar....Här har ni en produktbild om ni vill se den ordentligt...
.
Syster med barn har varit här ...kom i torsdags och åkte idag....Längtar redan efter dom! Vi har sådan fin relation jag och min syster....Hon är min bästa vän! Älskar att sitta och prata med henne om allt och inget....
Har du en bästa vän i din syster/bror?
Min bror är underbar! Han bor nära...än sålänge...snart flyttar de till Norge och det kommer bli ett stort tomrum....Vad ska då hålla oss kvar här?
.
Nu är det dax att förbereda kvällens mat!
.
SES ♥

7 kommentarer:

  1. Vad skönt att det har löst sig bra.Underbar tunika och fina smycken.Ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att det löste sig!
    Jag har en yngre syster och vi har en väldigt fin relation, därför smärtar det extra mycket nu när hon ligger på sjukhus och man inget kan göra för att hjälpa henne.
    Samtidgt vet vi att hon är i trygga händer för personalen på Sahlgrenska är fantastiska, men just nu vill jag bara att hon ska komma hem.
    Förlåt mitt långa inlägg!
    Hoppas du och familjen har en skön lördag!
    KRAM*

    SvaraRadera
  3. Det är bara att gratulera till ett mycket bra klädval... vi kommer ju bli galet snygga i våra jeanstunikor!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja.vad ska hålla er kvar...bra jobb, barn som trivs och fina vänner kanske? ;-) kram

    SvaraRadera
  5. HHLM: Tack!! Detsamma till dig..

    Nazima: Hoppas att din syster snart är hemma ♥

    Camilla: Grymmesnygga!!! Kram

    Johi:♥ Fina fina vän! ♥

    SvaraRadera
  6. Hej goa Mia!♥
    Aaahhh...den tunikan är så fin! Har sett den i flera bloggar så den är poppis!=)men fy vad otäckt med er brand...skönt att det ordnade sig så snabbt i varje fall. Ja så är det ofta...efter regn kommer solsken;)

    Kramar!
    Adela

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att du och M har så bra kontakt. Det är inte alla som har det så tyvärr. Jag och J har ingen kontakt alls. Hon har bränt så många chanser att jag till slut fick nog. Dock har jag en underbar lillebror som jag vårdar kontakten med.

    Kram tjejen! (håller på att läsa i fatt, har varit utan internet sen 1:e januari)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥