söndag 16 januari 2011

Skönhetsoperation...


.
Godkväll !
.
Har haft en mycket trevlig söndag.... Efter en lugn förmiddag var det dax för tjejerna att spela handbollsmatch...Trots mål av ena dotterna och storspel i mål av den andre blev det förlust....
Hem för att fixa middag....Krämig kyckling i ugn bjöds våra fina vänner på...Barnen lekte och vi satt och tog det luuugnt....Så roligt att se lillskruttan och lille E...de leker så otroligt bra tillsammans! Bamsekramen här de ses och ska gå.....Sötisar!
.
Skulle du kunna skönhetsoperera dig??
Jag har alltid haft komplex för mina små bröst (som inte direkt blivit större efter fyra barn ;))...Men att lägga mig under kniven är ett STORT steg...Maken tycker att jag ska OM jag själv vill...men jag vet inte...Tycker det är OTROLIGT korkat av en som har normalstora eller tom stora bröst att förstora de...VARFÖR? Däremot en som har stooora som förminskar de är en helt annan sak...då handlar det om komplex eller hälsa (värk i rygg mm)...
Summa sumarum...Jag skulle kunna skönhetsoperera mig om jag har ett komplex jag mår riktigt dåligt över...men att lägga mig under kniven för ren och skär fåfänga skulle jag INTE göra....Spruträdd som jag är ;)...Naturlighet är vackrast!
.
Ha en fin söndagkväll... här blir det till att inta soffläge och kolla SOLSIDAN!
.
SES ♥

3 kommentarer:

  1. Nej, är mitt svar. Jag tycker det är trist att naturen var så snål med mig men en operation kan gå fel på många sätt. Finns det inte Restyline för brösten, som bara sprutas in? Dyrt säkert men din kropp kan inte att leka med.
    Min åsikt.

    SvaraRadera
  2. Svår fråga. Jag har inga barn och har inte märkt av "tyngdlagen neråt" än...men förstår att man en dag inte är lika nöjd o att kroppen förändras. Jag tycker själv att naturligt skönhet är absolut snyggast, skulle själv aldrig göra det, men vem vet en dag kanske man är så missnöjd att ens uppfattning förändras. Önskar och hoppas att jag även i fortsättning kommer att vara nöjd med hur jag ser ut och känns mig bekväm med det, men alla är vi olika och det är svårt att svara för någon annan...

    Lång svar...

    Japp, mitt hus blir fint;)

    SvaraRadera
  3. himmel vad min svenska är dålig, jag svarar för snabbt, ursäkta!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥