onsdag 5 januari 2011

SMEG och missa inte firandet hos Dr Molly!!!

Den dagen vi bygger nytt MÅSTE jag bara ha ett kylskåp från SMEG....Löv löv löv!!!!
Finns i hundratals olika utförande....HElt enkelt ett skåp för allas tycke och smak...


Fina Dr Molly har 1årsdag och firar det med två olika utlottningar...Missa inte dessa!! Klicka här för att komma till hennes blogg...
.
Hej alla bloggisar! ♥
.
Här fixas och donas för fulllt....Fick ryck att göra klart hall/trappa så här har tapetserats och målats i dagarna två...Tyvärr kan inte maken hjälpa till men han underhåller mig och assisterar med diverse redskap:)...
Det blir vitt vitt och lite vitt....
.
Har du varit inne och kollat Campadres Odd Molly-kampanj idag? Kan sammanfatta den kort...BESVIKELSE!
.
Det snöar för fullt ute och jag är shoppingsugen!!! Hmmm....undra om jag ska ta mig en liten shoppingrunda på fredag .... Nån som vill hänga på?
.
Ha en go dag där ute i vinterland! ♥

6 kommentarer:

  1. Kramar till dig och tack för länkandet(-;

    SvaraRadera
  2. Hej underbara vän!=)
    Vitt, vitt...låter bra, i just love it! Tror säkert det blir superfint=) Härligt att du ska få utvecklas så mycket under året, jag hoppas på liknande;) Läste ditt inlägg här nedan med nu (då jag ligger efter i blogglandia=)) och det är så skönt med såna vänner man är ganska lik...allt blir lätt, roligt och smidigt!

    Många kramar!
    Adela

    SvaraRadera
  3. Åååh, visst är det fina SMEG:s "vitvaror", vill ha!!

    Så kul att du orkat ta tag i trappan och vit kan ju inte bli fel :) Ser med spänning fram emot att få se det färdiga resultatet :)

    Ta hand om dig

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Jag tror inte dte går att shoppa på fredag tyvärr;)
    Jag fyller faktist år då!:D

    //Din coolaste dotter som finns i hela världen och kommer alltid vara bäst och är sötaste och jättesnäll!

    allt från mej puss och hej!

    SvaraRadera
  5. Hade jag bott närmre hade jag hängt med på shoppingrunda. :) Hade varit så skoj att träffa dig.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Snygg med Smeg, lite dyra men ack så tjusiga;)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥