söndag 2 januari 2011

Städmani......Eller härlig terapi...

Städsnygg och nöjd!

Städa??? Näää...
.
Hej godingar!!
.
Andra dagen på 2011...Nytt år som är fullt av nya möjligheter...Är det detta året jag ska våga ta ett steg närmare drömmen?? Jag hoppas att det blier ett toppenår!
.
Vet ni vad? Jag gillar att städa....jag tycker om att gå runt och fixa och dona...få snyggt och fräscht runt omkring mig och ha tid att tänka....Crazy?? Kanske...men det är så jag är!
Gillar du att städa eller slipper du helst undan?
.
Fick HM-katalogen härom dagen....Julmaten har knappt hunnit smälta innan det är dax för vår- och sommarkläder....hualiga! Februari hade funkat för min del....Men är ganska nöjd med innehållet och kommer at beställa endel där ifrån....
.
Jag och maken har börjat köra LCHF igen....med alla sjukdommar som varit i höst hade varken jag eller maken ork att lägga någon energi på det...MEN NU!!! Nu jäklar kör vi!!! Bye bye överflödiga kilo - hello summer 2011 ;)...
Idag åt vi fisk med skirat smör,pepparrot,blomkålsris,rivna morötter samt lite pressad citron till middag....Så gott!!
.
Nu ska jag grabba moppen och köra en vals över golven...
.
CU sötingar! ♥
.
Tack goa A & T för en supermysig fikastund idag! ♥

2 kommentarer:

  1. Å det lät som en toppenmiddag! Hur gör man blomkålsris? Är det lika enkelt som det låter?=)
    Kom gärna hit och städa vännen...jag vill också ha ordning och fint med just själva städningen känns sådär kul=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Från att tyckt det varit sådär kul att städa, så har jag nästan blivit besatt över att ha ordning o rent, idag var jag så trött på att knö in all mat eftern handlingen så det belv stora kylskåpsröjet idag och det känns underbart i själen att kika in där nu när det är rent och prydligt ordnat!
    Er middag lät jättesmaskig, jag borde ochså tag i min "vilande viktminskning" har iaf börjat träna nu efter nästan 4 år och det är underbart!!!
    Kramar, Anna

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥