torsdag 27 januari 2011

Fart och fläkt eller lugn och ro??

En social helg väntar.... imorgon kommer min goa bror med familj...kolla handboll,let´s dance och äta gott....på lördag kommer ett gäng med härliga vänner hem till oss för att senare gå ut på krogen tillsammans....söndag kommer förmodligen bli extremt osocial ;).....
Jag gillar för det mesta att ha helgerna bokade...fredag med familjen och lördag familj+vänner....och så ser de flesta helger ut för oss...Men då och då är det såååå skönt med en lugn hemmahelg!
Hur vill du ha det?
När det kommer till veckorna är jag extremt dålig på att vara social...det är absolut ingen brist på fart och fläkt så när jag kommer hem på kvällen önskar jag oftast lugn och ro....
.
Har ni sett debatter och repotage om Ingvar Kamprad?? Tycker det är sanslöst att man måste rota i allt allt allt.... Baraför att han tjänar mycket pengar är det ok att rota och misstänka och anklaga...Se vad han har gjort för Sverige bla...IKEA sätter Sverige på världskartan plus att det skapat och skapar en massa massa jobb....
Mår man bättre av att se andra fara illa?
.
Ha en go kväll !! ♥

4 kommentarer:

  1. precis vad jag och min pappa satt och pratade om igår. Den svenska avundsjukan går för långt i bland. Imorgon sponrar jag honom med ett besök:-D

    SvaraRadera
  2. Hmmm Gillar nog en mix... Kan uppskatta en helg med lugn och ro om alternativet finns.. Värre är när man inte har något att hitta på men lusten finns där om du förtsår vad jag menar :D KRAM!

    SvaraRadera
  3. Se bortom avundsjuka. Handlar inte om det. Säger mer om dig det du skriver, tänk!!!!

    SvaraRadera
  4. Att smita från skatter och låstsas att man är något man inte är inför hela världen kan kanske ligga till grund för varför Kamprad granskas. Eller vad tror du?

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥