måndag 3 januari 2011

Olikheter....

Söt zinkorg från Walter & Co.....Med en söt liten blomma eller ett värmeljus i blir det en söt inredningsdetalj...

Lovely förvaring till lillskruttans rum!

Nya krukor till vardagsrummet....
.
GodMorgon finingar!
.
Vojne vad det var svårt att gå upp idag på morgonen....Har sovit uselt inatt ochh vaknat flertal gånger....plus att vi har haft sängen full av barn som inte kunnat sova....När den tredje kom in gick maken och la sig i en av tjejernas sängar....Så supersegt att gå upp idag!
.
Första jobbdagen på 2011 och det känns RIKTIGT bra...ser fram emot detta år då mycket spännande händer jobbmässigt sett...Många intressanta utbildninmgar jag ska gå men även hålla i....Kul att utbildas och att utbilda andra.....
Mjukstartar veckan med jobb idag för att sedan vara ledig i ett par dagar..två halvdagar och sen helg....helt ok!
.
Var fruktansvärt sötsugen igår...meeeen nu är det stopp med onyttigheter...ska jag komma i form igen gäller det att lägga band på sig...och barnen lever i ett sockerrus efter helgernas alla godsaker så där är det oxå stopp...Humöret åker ju upp och ner med sockerintaget = USELT!
.
Umgås du med personer som är lik DIG? Som delar DINA intressen och värderingar? Är din bästa vän lik dig eller har ni helt olika egenskaper,intressen mm??
Jag har vänner som är lika mig men oxå väldigt olika men min allra bästa vän och jag är väldigt lika i mycket...inte allt men mycket! Jag känner mig trygg med henne och det räcker att ibland bara träffas en kort stund för att få lite energi....
.
Svammel svammel men ibland blir det så när man tänker för mycket ;)
.
CU GODINGAR! ♥

4 kommentarer:

  1. Jag läser alltid men kommenterar inte alltid, så du vet ;-) hoppas det blir mer sömn i natt. Här är e väldigt hostig så det kan nog bli en jobbig natt för oss.

    Kram Johi

    SvaraRadera
  2. God Fortsättning. Har läst men inte orkat svara, men tack för komplmangen om soffan, hoppas den blir så bra som vi tror.

    Jag har vänner som är min totala motsats men också sånna som är min likhet. Men min allra bästa vän och jag är totalt olika men kompliterar varann jättebra.

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tycker om att ha olika vänner men som du säger är det nog just den som är mest lik mig som jag trivs bäst med. Kram

    SvaraRadera
  4. Sitter och funderar på det här med vänner efter att ha läst ditt inlägg och kommit fram till att jag nog har lite både och, men de som funnits där länge är de man har samma grundvärderingar och är omtänksamma personer, det är så underbart med vänner som man bara kan vara med, man kan sitta tyst och det känns bekvämt och tryggheten att veta att man finns där för varandra och sen måste man ju kunna skratta tillsammans :) Nu svammlar jag på...

    Hoppas du får sova gott inatt vännen

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥