torsdag 27 januari 2011

iPhone!


Sitter och äter frukost och läser tidningen.. Sovmorgon idag - lovely! Fördelen med att jobba kväll då och då är dessa härliga sovmorgona..

Läser om appar till telefonen..finns huuur många somhelst.. Jag har några favoriter och några helt onödig ( men roliga ;)).. Apparna i sig är inte det som får mig att bli beroende av min iPhone .. Japp jag är beroende! .. Utan det är att hela tiden har tillgång till nätet.. Kolla mailen kolla bloggen mm mm...
Har du iPhone? Är du beroende av den?

Nu ska jag kicka igång denna dagen...

Ses &♥

Ps Missa inte humanitykampanj på campadre idag kl 12,00 Ds

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tar lite emot att erkänna, men ja, jag är beroende av min iphone! Det är just tillgången till nätet som är så svår att vara utan..
    Ha en fin dag,
    Sofie

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥