tisdag 25 januari 2011

Meandi....Har de något nytt och spännande??

Imorgon är det dax...då släpper Meandi sin kollektion....Något nytt och spännande ??
Har köpt till största del Meandi till lillskruttan...Bra kvalitet och fina färger i otroligt mjuka och härliga material....Men ibland blir det för mycket färg! För mycket mönster! Jag vill bryta av!!
Till de stora tjejerna har det blivit enstka plagg från Menadi +...men inte mer...har inte fallit mig alls i smaken....
POMPdeLUX har till alla mina fyra tjejer!!  Yey!!
Nu är det bara lite mer än en månad kvar till släppet av dessa ljuvliga kläder!!
.
På lördag ska jag och maken göra något vi inte har gjort på flera år tillsammans - vi ska gå ut på krogen! Eller krogen och krogen...Vi har en liten lokal restaurang/pub som en gång i månaden har ett band eller en trubadur som spelar och det brukar vara ordentligt drag..Dessutom många man känner....Så dit ska vi i helgen...
.
Ha nu en bra dag så höres vi senare ♥

1 kommentar:

  1. jag tycker denna kollektionen är jättefin, något mer nertonad, speciellt till oss vuxna. Jag fick turen att bli utvald till deras "fokusgrupp" i december och har redan sett den : )Ha det gott!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥