lördag 29 januari 2011

Träningskompis!!

.
Jag behöver en träningskompis!!
Jag behöver någon som sparkar mig ur soffan och drar mig till träningslokalen!
Jag behöver träna NUUUUU!
Någon som känner sig manad?
Försöker få maken att hänga på men är han inte sjuk är han skadad (ja liiite överdrivet men ändå)
Har träningskort....men inte F-N får jag rumpan utanför hemmet och tar mig tid att träna!
Det är den där första träningen efter ett uppehåll som är svår att komma iväg på...när den är gjord så brukar det bara gå av farten....
NU SKA 8 KG BORT.....
Har du något knep för att komma iväg på det där "jobbiga" träningspasset efter ett uppehåll?
.
Håller på och förbereder inför kvällens fest....10 goa vänner kommer till oss...Var längesedan vi hade barnfri fest.... Ska bli riktigt riktigt kul!!
.
Nu ska jag förbereda kvällens tilltugg...
.
SES ♥

5 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Om du har träningskort på Sportlife kan du hänga med mig på Bodypump på lördagsmornarna, var där idag, helt underbart att träna på morgonen!
    Va härligt med barnfri fest, vi ska på en i februari, *längtar*

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Nazima: Det gör jag gärna :)

    SvaraRadera
  3. Jag unnade mig ett OM-plagg för varje kilo neråt..... Dyrt men härligt ;-) /Ellenor

    SvaraRadera
  4. Flytta till Norrköping så ska jag släpa med dig jämt!

    SvaraRadera
  5. Jag har kort på F&S o Sportlife i Uddevalla!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥