tisdag 11 januari 2011

KUSMI ♥ TE


.
GodMorgon blogglandia!
.
Veckan har börjat i en rasande fart.... Varför gå ut lugnt när man kan dra igång allt på en gång!?
Det var skönt att få sätta sig ner i soffan när barnen gått och lagt sig. Maken fixade te och varma smörgåsar...Sååå mysigt! Den tiden på kvällen är guld värd med maken...
.
Letar efter ett nytt te...jag är ingen stordrickare av te men tycker det är gott med en kopp på kvällen...Förr drack jag alltid kaffe men försöker dra ner på det då det blir ett x antal koppar på jobbet...Har du provat KUSMI TE?? Vilken smak skulle du rekommendera?
.
Deepfling har öppnat förbokningen av OddMolly Spring..... Finns så otroligt mycket fint som jag skulle vilja flyttar in hos mig...har fastnat ordentligt för ett plagg...Vad det är får du se längre fram när det finns hos mig....Har du förbokat något?
.
Nu ska jag dricka upp min latte sen är det dax att ta tag i jobbdagen....
.
HA EN HÄRLIG DAG!

3 kommentarer:

  1. Älskar te själv och skulle köpa Kusmi te sist jag var ute i Butiken men glömde. Dricker ju inte kaffe så jag brukar testa lite roliga teer istället :D Suuuperfin jacka/kavaj från Kappahl! Får absolut hålla span efter en sådan

    SvaraRadera
  2. Jag är heller ingen kaffedrickare så jag brukar testa nya téer på löpande band :)
    I Stockholm köpte jag ett slags "kit" med flera småburkar kusmitea och av dom jag provat är dom lika goá allihop, men en är något godare men jag har dessvärre glömt vad den heter.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar te, dricker inte ens kaffe, trodde jag skulle lära mig det när jag började på kontor, men icke... Kusmi te är supergott, har provat flera olika smaker och har gillat alla, har minne som en guldfisk just nu så det blir dåligt med tips på just vilka smaker det var, men vet att de har provpåsar i tebutiken inne i stan :)

    Mys på med maken och sov gott!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥