söndag 23 januari 2011

Vardagslyx!

Kaka till kaffet är tillåtet på helgerna!
Söta Jennifer bjöd på go kaka denna söndagsförmiddag....Fluffig sockerkaka med täcka av kaffephiladelphia och kokos...
.
Efter ett långt samtal med en fin vän igår omväderade jag mitt skrivande här....Jag hade bestämt mig för att pausa bloggen MEN jag mår INTE bättre av att inte skriva....Ni alla kära bloggisar är min vardag och otroligt viktiga.....Här kan jag skriva vad JAG vill...
Så jag kommer skriva...ibland ytligt ibland djupt och DU läser det du vill....
.
CU ♥
.
TACK S FÖR DITT VÄRMANDE MAIL!!!! ♥

2 kommentarer:

  1. Härligt Mia! Den kakan ser inte ut att gå av för hackor :-)mums!
    Jag tycker det är görskoj med s.k "ytliga inlägg" om shopping och sånt, har fatt massvis med bra tips.
    Förstår inte dom som hänger upp sig på att man skriver om prylar, shopping och sånt?!
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  2. Yes:-) You made my day. Ytligt är i betraktarens ögon. Mumsa på i solen.


    kramkram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥