lördag 8 januari 2011

Någon som har denna fining?


..eller har provat den?? Jag älskar alla underbara detaljer på den!!! Men kan inte bestämma om det ska bli köp eller ej.Vad tycker du?
.
GodMorgon alla bloggisar!
.
Vaknade med värsta huvudvärken och tung i kroppen.Efter en ipren och en kopp kaffe är jag nu pigg som en lärka och städhinken har precis åkt fram.Har lite ont i kroppen men det är inte konstigt med tanke på gårdagens skottning.Handskottade mellan 8 och 15 och det var ingen pudersnö vill jag lova!
.
Har du sett att Millami har 50% på allt? Tyvärr fanns inget av det jag ville ha irätt storlek...Däremot hittade jag en hel del på Folk Malmö.
.
Ses senare! ♥

3 kommentarer:

  1. Jag är ganska säker på att blusen du gillar fanns med på rean på Charlotte i Göteborg i torsdags. Den fanns i fler färger också. Kanske finns den kvar.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. jag har också kikat på den men är osäker på fransarna...

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥