onsdag 20 oktober 2010

Boråstapeter...

Boråstapeters kollektion New Classic har fallit mig mycket väl i smaken.....tapeter från denna kollektion kommer få sitta å väggarna i hall,kök ochsovrum....i ljusa vita/beiga toner med inslag av svart...
Hallen kommer att tapetseras först sedan blir det vårat sovrum...
.
Jag och lillskruttan har haft en supermysig dag...jag verkligen älskar att vara hemma med barnen...Lillan har hjälpt mig att hänga tvätt,moppa och laga mat....duktig liten hjälpreda jag har....medans jag vek nytvättade kläder och plockade in i garderoben satt lillan och kolla på Nalle Puh och mumsade popcorn...Mys en onsdag är aldrig fel...massa måsten har blivit gjorda idag och massa mys har hunnits med...Oj vad jag saknar mammaledigheten iblan (idag)...
.
Nu är det dax att inta soffan för veckans bästa TV-kväll!!!
.
CU

3 kommentarer:

  1. oj vad fina! Tack för tipset! KRAM

    SvaraRadera
  2. Åååh, tror jag gick och blev lite kär i den svartvita tapeten :) Helt i min smak!! Ska bli så spännande att få se hur det blir hemma hos er när ni tapetserat klar med tapeterna ni valt!

    Mysigt med en dag hemma och skönt att få gjort liten måsten...

    Ha nu en skön onsdagskväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Kommer säkert bli finfint hos er! Du kunde behöva en lugn dag hemma idag efter maratondagen igår. Jag ser fram mot min lugna torsdag hemma imorgon. Ska bodybalanca sent imorgon, ska du med eller är det så att du alltid jobbar kväll på torsdagar? Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥