måndag 18 oktober 2010

Högst på min önskelista....





Ligger denna mössa och jacka från Odd Molly.....visst skulle det vara en fin fin vinteroutfit?

Och en liten kattunge ligger högst upp på F2´s....hon skulle göra vad som för att få en....
.
Puhu vilken dag!!! Hade ett bra möte och ett mindre bra....det mindre bra tog massa energi ....Men fick sagt det jag ville och hoppas nu att de förstår att det är slut på lallandet.....Dét bra mötet gav självförtroendet en riktig push uppåt.....*ler*
Stressade hem från jobbet för att hinna hämta på dagis och fritids innan jag skulle skjutsa de två största med kompisar till fotbollsträningen...hämta maken,handla,hämta tjejerna,laga mat och nu är F1 på handboll.....Japp japp detta är min glamourösa vardag! ;)....
Imorgon blir det heldag i GBG och inventering i GBG-huset....06.00- natten.....tur att jag är ledig på onsdag och kan vila (läs städa,tvätta och måla)...
.
Hade behövt min bästaste vän här nu...behöver lite smakråd och lite energipåfyllning....tänk om hon kunde kommit över på en kopp kaffe..dumma avstånd!
.
Ha en go kväll vänner!

4 kommentarer:

  1. Tuffa dagar för dig med allt som ska hinnas. Håller med dig om jackan och särskilt mössan är jag förtjust i!=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  2. Känns bekant, detär vekligne full rush vecvkorna igenom, iofs har inte mina barn börjat med fotboll och sånt, men det känns ändå som det är fullt upp mest hela tiden.
    Vilken snygg mössa från OM, me like!!!
    Och kattungen var ju bara för söt, förstår din dotters önskan, älskar ochså katter och har en själv.

    SvaraRadera
  3. Oj oj vilken fin höstjacka och mössa du hittat!!

    Tuffa dagar du, är det inte jobbet så är det fullt upp hemma. Har föresten köpt två pallar med pellets hos dig senaste veckan. Kanonpris!!

    Hoppas nu att du får en skön måndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Vilka skönheter du har på din lista ja och din dotters. Min dotter vill ha antingen hund eller katt och det är hennes största önskan....men nej, blir inget tyvärr. :/
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥